ТОВ Варта Безпека впроваджує різноманітні рішення в сфері готельної, офісної та іншої телефонії. Для цього ми використовуємо професійне сертифіковане обладнання від міжнародної компанії Platan (Польща).
Компанія Платан (Platan) являється лідируючим польським виробником цифрових ІР АТС і телекомунікаційних серверних рішень. Широкий асортимент обладнання та комплексний підхід до впровадження систем телефонії дозволяє задовільнити потреби як малих, середніх так і великих підприємств. Наприклад: мінімальним варіантом для підприємства є використання ATC Prima mini, що забезпечує підтримку до 6 ліній (внутрішніх), а максимальним варіантом натомість буде PBX Server Libra, що обслуговує великі установи та компанії (до 1000 портів).
Як вибрати рішення IP телефонії
Вибір на користь того чи іншого рішення повинно залежати від того, які ключові вимоги пред’являються до системи зв’язку і які голосові додатки та сервіси необхідні для вирішення бізнес-завдань замовника.
Крім того, при виборі платформи важливу роль відіграє і те, наскільки IT-інфраструктура замовника готова для застосування тієї чи іншої технології – як правило, системи, побудовані на базі IP платформ, висувають підвищені вимоги до якості СКС (Структурованих кабельних систем), параметрів каналів зв’язку та політиці QoS (Quality of Service) в мережах передачі даних.
При виборі рішення слід звертати увагу на такі ключові параметри:
- надійність;
- масштабованість;
- гнучкість;
- функціональність;
- можливість подальшої модернізації;
- перелік підтримуваних інтерфейсів, протоколів і сигналізацій;
- перелік підтримуваних терміналів та абонентських пристроїв.
IP телефонія
Сьогодні IP телефонія – найважливіша телекомунікаційна технологія. Вона дозволяє не тільки економити, а й заробляти гроші, робить багату функціональність бізнес-телефонії доступною малим офісам і індивідуальним споживачам, піднімає на новий рівень такі ключові характеристики систем зв’язку, як надійність і відмовостійкість.
Ми надаємо повний набір послуг по встановленню та налагодженню IP телефонії (VoIP):
- Проектування локальної мережі офісу чи підприємства в цілому і проектування мережі IP-телефонії
- Установка та налаштування мережевого обладнання локальної мережі, інсталяція обладнання IP-телефонії
- обслуговування рішень на базі IP-телефонії
Переваги IP телефонії
IP-телефонія має масу переваг в порівнянні з традиційними системами:
- IP телефонія забезпечує простоту масштабування мережі
- Нарощування ємності мережі здійснюється простим додаванням IP телефонів або встановленням додаткових FXS-шлюзів без необхідності докуповувати додаткові кабінети і плати
- Можливість об’єднання територіально розподілених офісів через публічну мережу інтернет
- Застосування сучасних кодеків і Інтернету як недорогого середовища передачі даних, дозволять об’єднати розподілені по містах, районах, країнам офіси в єдину телефонну мережу із загальним номерним планом. Отримуючи, таким чином, значну економію на корпоративний зв’язок
- Забезпечує гнучкість у виборі оператора міжміського і міжнародного зв’язку при збереженні високої якості зв’язку
- Прості правила маршрутизації дзвінків відправлятимуть міжміські, міжнародні, мобільні дзвінки на VoIP-операторів, що дають значно більш вигідні тарифи на подібні види зв’язку
- Забезпечує можливість вибору маршруту дзвінка, перемаршрутизаціі між IP каналом і традиційною телефонією
- При наявності як традиційного підключення до мережі телефонного оператора, так і підключення до VoIP-операторам ви, перебуваючи поза офісом, можете здійснювати міжміські, міжнародні, мобільні дзвінки по недорогим каналам VoIP-операторів
- Дозволяє організувати надійну систему резервування
- Резервувати можна як зовнішні канали зв’язку з операторами, так і саме устаткування
- Єдина мережева інфраструктура. Раніше кожне підприємство повинно було встановлювати і піклуватися про дві мережі – телефонну мережу зі з’єднаннями кабелем у вигляді зірки до кожного телефону і окремою мережею для передачі даних. Для кожної мережі на підприємстві були відділи з власним персоналом. VoIP – це телефонія в мережі передачі даних за допомогою інтернет-протоколу (IP), тобто необхідна лише одна мережа – мережа передачі даних. Це може вести до об’єднання відділів, скорочення персоналу і, як наслідок – скорочення витрат. Використання всього лише однієї мережі знижує виробничі витрати і спрощує інфраструктуру
- Використання по всьому світу. IP телефонія не є тепер прив’язаною до певного місця. Для звичайної телефонної мережі обов’язково потрібна прив’язка до місця, фізичне з’єднання з певним вузлом зв’язку телефонного оператора. При VoIP пакети даних передаються через Інтернет з’єднання з телефонним оператором. Таким чином, Інтернет є всього лише засобом зв’язку з телефонним оператором, і його можна використовувати з будь-якої точки світу. Номер телефону та спосіб набору номера при цьому залишаються незмінними.
Найчастіше установка IP-телефонії є більш витратною ніж впровадження традиційної телефонії, але в той же час рішення на базі IP-телефонії забезпечують значно більший спектр можливих сервісів. Кожна технологія приносить з собою також нові можливості. Це дійсно і у випадку з VoIP. Вже сьогодні робота близько 40% Call Центрів базується на застосуванні технології IP. Стало можливим на інтернет-сторінках розміщувати кнопки “Call me” для того, щоб зателефонувати, наприклад, в службу підтримки. І багато іншого…
Використання цих нових рішень і сервісів в майбутньому дозволить отримати значну економічну вигоду і просунути ваш бізнес на якісно новий рівень.
Кожне технологічне нововведення представляє сьогодні інтерес тільки в тому випадку, якщо його використання призводить до економії витрат або збільшення прибутку. Принципово це може бути застосовано також при використанні VoIP, однак вимагає дослідження в кожному окремому випадку.