Як вибрати рішення IP телефонії

Вибір на користь того чи іншого рішення повинно залежати від того, які ключові вимоги пред’являються до системи зв’язку і які голосові додатки та сервіси необхідні для вирішення бізнес-завдань замовника.

Крім того, при виборі платформи важливу роль відіграє і те, наскільки IT-інфраструктура замовника готова для застосування тієї чи іншої технології – як правило, системи, побудовані на базі IP платформ, висувають підвищені вимоги до якості СКС (Структурованих кабельних систем), параметрів каналів зв’язку та політиці QoS (Quality of Service) в мережах передачі даних.

При виборі рішення слід звертати увагу на такі ключові параметри:

  • надійність;
  • масштабованість;
  • гнучкість;
  • функціональність;
  • можливість подальшої модернізації;
  • перелік підтримуваних інтерфейсів, протоколів і сигналізацій;
  • перелік підтримуваних терміналів та абонентських пристроїв.

IP телефонія

Сьогодні IP телефонія – найважливіша телекомунікаційна технологія. Вона дозволяє не тільки економити, а й заробляти гроші, робить багату функціональність бізнес-телефонії доступною малим офісам і індивідуальним споживачам, піднімає на новий рівень такі ключові характеристики систем зв’язку, як надійність і відмовостійкість.

Ми надаємо повний набір послуг по встановленню та налагодженню IP телефонії (VoIP):

  • Проектування локальної мережі офісу чи підприємства в цілому і проектування мережі IP-телефонії
  • Установка та налаштування мережевого обладнання локальної мережі, інсталяція обладнання IP-телефонії
  • обслуговування рішень на базі IP-телефонії

Переваги IP телефонії

IP-телефонія має масу переваг в порівнянні з традиційними системами:

  • IP телефонія забезпечує простоту масштабування мережі
  • Нарощування ємності мережі здійснюється простим додаванням IP телефонів або встановленням додаткових FXS-шлюзів без необхідності докуповувати додаткові кабінети і плати
  • Можливість об’єднання територіально розподілених офісів через публічну мережу інтернет
  • Застосування сучасних кодеків і Інтернету як недорогого середовища передачі даних, дозволять об’єднати розподілені по містах, районах, країнам офіси в єдину телефонну мережу із загальним номерним планом. Отримуючи, таким чином, значну економію на корпоративний зв’язок
  • Забезпечує гнучкість у виборі оператора міжміського і міжнародного зв’язку при збереженні високої якості зв’язку
  • Прості правила маршрутизації дзвінків відправлятимуть міжміські, міжнародні, мобільні дзвінки на VoIP-операторів, що дають значно більш вигідні тарифи на подібні види зв’язку
  • Забезпечує можливість вибору маршруту дзвінка, перемаршрутизаціі між IP каналом і традиційною телефонією
  • При наявності як традиційного підключення до мережі телефонного оператора, так і підключення до VoIP-операторам ви, перебуваючи поза офісом, можете здійснювати міжміські, міжнародні, мобільні дзвінки по недорогим каналам VoIP-операторів
  • Дозволяє організувати надійну систему резервування
  • Резервувати можна як зовнішні канали зв’язку з операторами, так і саме устаткування
  • Єдина мережева інфраструктура. Раніше кожне підприємство повинно було встановлювати і піклуватися про дві мережі – телефонну мережу зі з’єднаннями кабелем у вигляді зірки до кожного телефону і окремою мережею для передачі даних. Для кожної мережі на підприємстві були відділи з власним персоналом. VoIP – це телефонія в мережі передачі даних за допомогою інтернет-протоколу (IP), тобто необхідна лише одна мережа – мережа передачі даних. Це може вести до об’єднання відділів, скорочення персоналу і, як наслідок – скорочення витрат. Використання всього лише однієї мережі знижує виробничі витрати і спрощує інфраструктуру
  • Використання по всьому світу. IP телефонія не є тепер прив’язаною до певного місця. Для звичайної телефонної мережі обов’язково потрібна прив’язка до місця, фізичне з’єднання з певним вузлом зв’язку телефонного оператора. При VoIP пакети даних передаються через Інтернет з’єднання з телефонним оператором. Таким чином, Інтернет є всього лише засобом зв’язку з телефонним оператором, і його можна використовувати з будь-якої точки світу. Номер телефону та спосіб набору номера при цьому залишаються незмінними.

 Найчастіше установка IP-телефонії є більш витратною ніж впровадження традиційної телефонії, але в той же час рішення на базі IP-телефонії забезпечують значно більший спектр можливих сервісів. Кожна технологія приносить з собою також нові можливості. Це дійсно і у випадку з VoIP. Вже сьогодні робота близько 40% Call Центрів базується на застосуванні технології IP. Стало можливим на інтернет-сторінках розміщувати кнопки “Call me” для того, щоб зателефонувати, наприклад, в службу підтримки. І багато іншого…

Використання цих нових рішень і сервісів в майбутньому дозволить отримати значну економічну вигоду і просунути ваш бізнес на якісно новий рівень.

Кожне технологічне нововведення представляє сьогодні інтерес тільки в тому випадку, якщо його використання призводить до економії витрат або збільшення прибутку. Принципово це може бути застосовано також при використанні VoIP, однак вимагає дослідження в кожному окремому випадку.